piątek, 29 marca 2024r.

Sportowe love #6

O marce klubu słów kilka.

Pogoń Siedlce towarzysko zagra z Legią Warszawa. To znakomita informacja dla kibiców biało-niebieskich. Cieszy, że współpraca pomiędzy klubami stale się zacieśnia. Dariusz Banasik dobrze żyje z Jackiem Magierą i nie jest to dla nikogo tajemnicą. Siedlecki klub może tylko skorzystać na współpracy młodych, zdolnych szkoleniowców. Co prawda Legia i Pogoń na mapie piłkarskich dokonań znajdują się daleko od siebie, ale każdy kolejny rok współpracy może być korzystny dla obu stron.

Legia to najsilniejsza sportowa marka w Polsce. Nie trzeba o tym nikogo przekonywać. Na mecze z udziałem Wojskowych w ekstraklasie przybywa najwięcej kibiców. Podobnie jest z potencjałem medialnym i marketingowym stołecznego klubu. Legia to tak silny magnes dla każdej dyscypliny, że prezesi poszczególnych związków zabiegali o stworzenie sekcji w ich sferze. Mamy więc w warszawskim klubie koszykarzy, siatkarzy, rugbistów, piłkarzy wodnych, a nawet tworzony team e-gamingowców…

Godzina od puszczenia informacji o sparingu na oficjalnej stronie Pogoni wystarczyła na dotarcie do 3000 odbiorców. Takich statystyk nie da się wypracować dniem czy miesiącem pracy. Na markę należy pracować latami. Pogoń w ostatniej dekadzie zrobiła duży krok do przodu w kwestii rozpoznawalności, ale jeszcze wiele jest do zrobienia. Współpraca z Legią Warszawa i Pogonią Lwów mogą tylko pomóc w (roz)budowie marki: Pogoń Siedlce.

Piłkarski listopad zapowiada się nadzwyczaj ciekawie. Ostatni miesiąc zmagań w I lidze będzie zwieńczeniem udanych dwunastu miesięcy dla futbolu w naszym mieście. W 2016 roku w Siedlcach nie gościła – wzorem poprzednich lat – młodzieżowa reprezentacja Polski, ani biało-czerwoni rugbiści. MKP Pogoń postarał się jednak o organizację meczu, który śmiało można uznać za sportowe wydarzenie roku.

DODAJ KOMENTARZ

ZOBACZ TAKŻE

KONTRAHENCI

PATRONAT MEDIALNY

PATRONAT MEDIALNY

;