niedziela, 5 maja 2024r.

II liga ze sponsorem, Pogoń znowu w TV

Ważny dzień dla trzeciego szczebla rozgrywkowego w Polsce. II liga zyskała sponsora tytularnego.

O tym, że firma bukmacherska eWinner zostanie sponsorem tytularnym rozgrywek było wiadomo od dawna. Formalnie do zawarcia umowy doszło jednak dopiero 10 marca. To historyczna data dla rozgrywek, które co najmniej do zakończenia sezonu 2022/23 rozgrywki będą nosić nazwę eWinner 2. Liga.

– Na mocy umowy, rozgrywki zyskają nowe logo, powstałe z połączenia logotypu rozgrywek ze znakiem Sponsora Tytularnego. Oznaczenia spółki eWinner będą się także pojawiać między innymi na koszulkach piłkarzy, bandach LED/wideo czy statycznych, bramie wejściowej na boisko, ściankach konferencyjnych i do wywiadów na płycie boiska oraz na nośnikach statycznych za bramkami. Nowy logotyp rozgrywek będzie także widoczny między innymi w ramach niektórych grafik telewizyjnych czy na ekspozytorze na piłkę – czytamy na laczynaspilka.pl.

– Podpisanie umowy sponsoringowej z firmą eWinner jest kolejnym etapem budowy marki rozgrywek 2. ligi. Ponad dwa lata temu pozyskaliśmy godnego partnera telewizyjnego ligi, który transmituje mecz z każdej kolejki rozgrywek – Telewizję TVP, a dziś mamy przyjemność ogłosić współpracę ze sponsorem tytularnym ligi – firmą eWinner. Jako federacja cieszymy się z tych pozytywnych zmian i nadal będziemy mocno wspierać Zarząd Drugiej Ligi Piłkarskiej oraz kluby w dalszej profesjonalizacji rozgrywek. Gorąco wierzymy, że zaangażowanie nowego sponsora tytularnego ligi, firmy eWinner, jeszcze bardziej wpłynie na promocję i atrakcyjność tych rozgrywek – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Nowością dla kibiców II jest fakt, że bukmacher eWinner uruchomi na swojej platformie streaming wszystkich meczów, które nie będą transmitowane w telewizji. A propos transmisji mecz Pogoni z GKS Katowice w ramach 24 kolejki będzie transmitowany przez TVP Sport. Spotkanie zostało przełożone na 28 marca (niedziela), godz. 16:45.

eWinner nabył wyłączne prawa streamingowe oraz prawa do własnej produkcji sygnału, który zostanie zrealizowany przy użyciu automatycznych kamer obsługiwanych przez sztuczną inteligencję. Dodatkowo wraz z ogłoszeniem sponsoringu, bukmacher uruchomił produktową kampanię pod hasztagiem #2ligaOfensywa.

 

źródło: własne / laczynaspilka.pl; foto: laczynaspilka.pl

DODAJ KOMENTARZ

Jedna odpowiedź

ZOBACZ TAKŻE

KONTRAHENCI

PATRONAT MEDIALNY

PATRONAT MEDIALNY

;