sobota, 27 kwietnia 2024r.

Akademia Pogoni wkracza w nową erę (multimedia)

Zakład Mięsny Mościbrody został sponsorem tytularnym akademii MKP Pogoń Siedlce.

Pogoń poinformowała o nowym sponsorze na specjalnie zwołanej konferencji prasowej. Klub reprezentowali: prezes Łukasz Jarkowski, członek zarządu Robert Wicenciak, koordynator akademii Damian Soszyński oraz menadżer klubu – Grzegorz Koprukowiak. Z kolei delegację firmy Mościbrody stanowili prezes zarządu Krzysztof Wawrzyniec Borkowski oraz Adrian Moskwiak, menadżer ds. marketingu i promocji.

Po oficjalnych wystąpieniach nastąpiło symboliczne podpisanie kontraktu ze sponsorem tytularnym oraz zaprezentowanie nowego loga Mościbrody Akademii Pogoni Siedlce.

Prezes Borkowski o tym, dlaczego jego firma zdecydowała się wspierać akademię II-ligowca z Siedlec.

O zmianach w akademii i planach na przyszłość opowiedział Damian Soszyński, koordynujący jej działania od kilku miesięcy.

– Pozmieniało się dużo w strukturze naszej akademii. Kilku trenerów odeszło, ale na ich miejsce zatrudniliśmy nowych szkoleniowców, głównie z Siedlec. Ujednoliciliśmy model gry, cała akademia stara się grać jednym ustawieniem. Poza tym wprowadziliśmy nowy system zarządzania drużyną. Dzięki platformie sportbm mamy lepszy dostęp do bazy konspektów, jest ona łatwiejsza w obsłudze, zarówno dla trenerów, jak i rodziców. Jeżeli chodzi o wsparcie ze strony firmy Mościbrody to dzięki niemu jesteśmy w stanie pójść mocno do przodu. Pozyskane środki zostaną w całości wykorzystane na rozwój akademii. Jesteśmy wdzięczni i pełni nadziei. Na ten moment mamy 400 zawodników. Chcemy zwiększać tę liczbę, pamiętając jednak przy tym, że jakość szkolenia i indywidualizacja są dla nas najważniejsze – powiedział Soszyński.

Prezes Jarkowski przyznał, że znalezienie sponsora tytularnego dla pierwszej drużyny to największe wyzwanie dla wszystkich pracujących w klubie. Przyznał, że łatwiej Pogoni znaleźć wielu mniejszych sponsorów niż jednego strategicznego.

– Chcemy w Pogoni stawiać na naszych. Nie tylko z Siedlec, ale też z najbliższego regionu. Wyszkolenie wychowanka to jest długotrwały proces. Taka inicjatywa jak podpisanie umowy z lokalną firmą, zżytą z regionem, to duży krok w rozwoju akademii. Chciałbym podkreślić, że akademia Pogoni jest na dobrej drodze do rozwoju. Od września w dwóch kolejnych szkołach prawdopodobnie powstaną klasy sportowe – w SP nr 9 i Elektryku. Dużo robimy, żeby akademia rosła i się rozwijała. Ważną rolę w naszym klubie odgrywają rodzice, którzy wykonują niesamowitą pracę. Bardzo doceniamy to co robią. Wsparcie sponsora tytularnego dla całej akademii jest niezwykle ważne, ale wprowadziliśmy też sponsorów poszczególnych grup treningowych. Pierwsi sponsorzy już przystąpili, zachęcamy innych do takiej aktywności. Wokół akademii dzieje się dużo dobrego. Jako przedsiębiorca widzę ogromną korzyść dla biznesu, żeby być blisko takiej struktury. Akademia przyciąga różne firmy. Typowym przykładem tego jest współpraca z firmami pana Borkowskiego – stwierdził Jarkowski.

Pogoń włączyła się w pomoc w powrocie do zdrowia dla Alicji, zmagającej się z chorobą. Przy okazji meczu z Chojniczanką Chojnice odbędzie się zbiórka środków na rzecz chorej siedlczanki. Pomóc można także TUTAJ.

źródło i foto: własne

DODAJ KOMENTARZ

7 odpowiedzi

  1. Zapowiedź była taka, że Pogoń ma nowego tytularnego sponsora. Nie było nic o akademii. Wszyscy mieli nadzieję że chodzi o I drużynę . A tu jest nowy stary bo już był sponsor.

    1. Przede wszystkim to była wielka awantura na fejsbuku że klub oklejony sponsorami i jeszcze że sponsor tytularny.

      Szkoda że takiego poruszenia nie było jak klub na skraju funkcjonowania organizował zrzutkę. Dzięki tym sponsorom możecie dziś kibicować Pogoni. Brawa dla senatora Borkowskiego.

  2. ingerencja w herb wydaje się nieuzasadniona – wniosek do zarządu ponowne pochylenie się nad tą kwestią

    1. oczywiście klub nie ma logo (logotypu) tylko herb klubu
      pogon chyba będzie pierwszym klubem ze zmienionym pod sponsora herbem

      1. Nie będzie, miały tak chociażby:

        • Korona Kielce za czasów Kolportera
        • Dyskobolia Grodzisk Wlkp. za czasów Groclinu
        • Nieciecza odkąd zajmuje się nią Bruk-Bet

        A mówimy tu o pierwszych drużynach, a nie akademiach, jak u nas.

  3. Jeżeli zmieniono logo dodając „Mościbrody”, jeżeli zrobiono specjalnie konferencję prasową, jeżeli szumnie i tajemniczo zapowiadano nowego/starego sponsora tytularnego (też byłem przekonany, że chodzi o I drużynę) to ja rozumiem, że pan Borkowski sypnął konkretną kasą. Czy może jednak się mylę i kasy jest np około 50 tys a w przyszłym roku mamy wybory parlamentarne i chodzi tylko i wyłącznie o głosy rodziców akademii i ewentualnie ich znajomych?
    No cóż, czas pokaże 😀

ZOBACZ TAKŻE

KONTRAHENCI

PATRONAT MEDIALNY

PATRONAT MEDIALNY

;